Friday, March 12, 2021

    

   


 I want to cry now, but I will not cry

Because I know very soon I will laugh at them (The military coup)
I want to shout at you MAH but I will not
Because I know very soon you will be quiet
My people back home, when I see the suffering
I want to be there with you.. My thoughts, prayers and spirit are with you!
I admire your perseverance and courage to dismantle the coup!
You all are our heroes!
I have so many sleepless nights since February 1st
MAH will continue to do whatever he can to survive
But he can’t do very long, his final days are approaching
My beloved people, please never give up!
This time the military junta will cease forever
Democracy, freedom, liberty and prosperity will return
Let’s fight till the end!
We shall overcome soon and very soon!
ကျနော်ငိုချင်မိတယ် ဒါပေမဲ့မငိုတော့ဘူး
ဘာလို့လည်းဆိုတော့ မကြာမီသူတို့ကိုသရောမဲ့အချိန်ရောက်လာတော့မယ်။
မအလကို ဆဲပစ်လိုက်ချင်တယ် ဒါပေမဲ့မဆဲတော့ဘူး
ဘာလို့လည်းဆိုတော့ မကြာမီ မအလဘဲ တိတ်ဆိတ်သွားလိမ့်မယ်။
အမျိုးတို့ရယ် မင်းတို့ဆင်းရဲဒုက္ခခံရတာတွေမြင်တော့၊ မင်းတို့နှင့်အတူ ခံစားချင်တယ်
ကျနော့် အတွေး နှင့် နှလုံးသား ဟာမင်းတို့ဆီမှာပါ။
ဆုတောင်းပေးလျှက်ပါ။
စစ်အာဏာရှင် ကိုဖြိုခွဲဖို့ မင်းတို့ရဲ့ရဲစွမ်းသတ္တိ နှင့် ဇွဲများလေးစားမိပါတယ်။
မင်းတို့သည် တိုင်းပြည်ရဲ့တကယ့်ရဲရဲတောက်သူရဲကောင်းတွေပါ။
အာဏာသိမ်းတဲ့နေ့ကစပြီး အိပ်မရတဲ့ညပေါင်းတွေများခဲ့ပြီ။
မအလကတော့ အာဏာတည်ဘို့ရမ်းပြီးဆက်မိုက်မှာဘဲ
ဒါပေမဲ့မကြာတော့ဘူး သူ့ရဲ့နောက်ဆုံးရက်များ အလွန်နီးကပ်နေပြီ။
ကျနော်သိပ်ချစ်တဲ့ပြည်သူများ လက်မလျှော့ကြနဲ့
ဒီတကြိမ်တော့ စစ်အာဏာရှင်စံနစ် ရာသက်ပန်အတွက် ရပ်တန့်စေရမယ်။
ဒီမိုကရေစီ၊လွတ်လပ်ခွင့်နှင့်သာယာဝပြောမှုများ ပြန်လည်ရရှိရမည်။
အဆုံးတိုင်အောင်တိုက်ကြကုန်အံ့။
အရေးတော်ပုံ အောင်မြင်နေပြီ။


No comments: